Verzending & Levering
Verzendkosten
Bij een orderwaarde van €49,95 of meer betaal je geen verzendkosten.
Bij orders onder de €49,95 betaal je €3,95 verzendkosten.
Levertijd
Indien je op een werkdag voor 13:00 bestelt wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Indien je na 13:00 bestelt wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. Bestel je op vrijdag na 13:00, dan wordt de bestelling pas na het weekend verzonden.
PostNL streeft ernaar om post binnen 1 werkdag te bezorgen. Dit kunnen we helaas nooit garanderen
Hoe verzenden wij?
Onze orders worden binnen Nederland met PostNL verstuurd.
PostNL
Brievenbuspost wordt van dinsdag t/m zaterdag bezorgd.
Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL pakketten te volgen met een track & trace code.
De postbode biedt een pakket 1 keer aan. Niet thuis? Dan vind je een afhaalbericht met daarop de PostNL-locatie waar je de post binnen 2 weken kunt afhalen. Neem het afhaalbericht en je legitimatiebewijs mee. Als je de aangetekende post niet binnen 2 weken ophaalt, sturen ze deze terug naar de afzender.
Het is mogelijk om een alternatief afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling.
Houd tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL.
Fietskoerier
In sommige regio's kun je gebruik maken van duurzame bezorging met een fietskoerier. Als dit in jouw regio mogelijk is, wordt deze keuze weergegeven tijdens het afrekenproces. Bezorging met een fietskoerier is veilig, even snel als reguliere post en bovendien goed voor het milieu. De tarieven zijn hetzelfde als bij reguliere bezorging door PostNL.
Pakket niet ontvangen of beschadigd?
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Een pakketje met een Track & Trace code kun je volgen via PostNL. Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen, maar komt het pakketje alsnog niet aan? Neem contact op met de klantenservice van PostNL.
Mijn pakket is beschadigd
Neem contact op met de klantenservice van PostNL.
Mijn bestelling is niet juist/compleet
Mist er een artikel uit je bestelling? Of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.