Verzending & Levering

Verzendkosten

  Land van bestemming

  Verzendtarieven

  Nederland

    gratis bij een orderwaarde van €49,95 of meer

    €3,95 gewone levering onder de €49,95

Levertijd

Binnen een of twee werkdagen ontvang je jouw bestelling. Indien je op een werkdag voor 13:00 bestelt verzenden we jouw bestelling dezelfde dag. Indien je na 13:00 bestelt verzenden we jouw bestelling de volgende werkdag. Heb je dus een bestelling gedaan op dinsdag voor 13:00, dan versturen we je bestelling op dinsdag. Dit betekent dat wanneer je een bestelling plaatst op vrijdag na 13:00, dat deze op maandag bij ons de deur uit gaat. Normaliter levert de post de pakketten in Nederland dan binnen een dag. Dit kunnen we helaas nooit garanderen omdat er bij de post soms ook wat vertraging kan zijn. 

Hoe verzenden wij?

Onze orders worden binnen Nederland met PostNL verstuurd.

PostNL

  • Brievenbuspost wordt van dinsdag t/m zaterdag bezorgd.
  • Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL pakketten te volgen met een track & trace code.
  • De postbode biedt het pakketje doorgaans 2 keer aan. Als je niet thuis bent, kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij de buren. De postbode laat dan een briefje achter met daarop het afleveradres.
  • Het is mogelijk om een alternatief afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling.
  • Houd tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL.

Pakket niet ontvangen of beschadigd?

Een pakketje met een track & trace code kun je volgen via PostNL. Als je pakket niet is aangekomen terwijl je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je navraag doen bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor. Is je pakket na 14 dagen nog niet aangekomen? Of zijn er andere problemen met je zending? Neem dan contact met ons op.

Beschadigd of onvolledig pakket ontvangen?

Mist er een artikel uit je bestelling? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt nageleverd. Heb je klachten over de bezorging van het pakket? Dan verwijzen we je door naar de klantenservice van PostNL, omdat wij hier geen verdere invloed op hebben. 

♥ Heb je overige vragen over de levering van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht

Language

Select your country and language

Back to top