Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat onze webshop correct werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor (anonieme) webstatistieken. - Meer informatie - Verberg dit bericht

Verzending & Levering

Vertraging bij PostNL

Door vertraging in het landelijke Distributiecentrum van PostNL (wegens een grote toename van het aantal te verwerken pakketten), kan het in de komende weken helaas wat langer duren voordat uw zending afgeleverd wordt. Onze excuses voor het ongemak.

Verzendkosten

  Land van bestemming

  Verzendtarieven

  Nederland

    gratis bij €49,95 of meer

    € 2,95 afhalen UPS Access Point

    € 3,95 gewone levering onder de €49,95

Levertijd

Binnen een of twee werkdagen ontvang je jouw bestelling. Indien je op een werkdag voor 13:00 bestelt verzenden we jouw bestelling dezelfde dag. Indien je na 13:00 bestelt verzenden we jouw bestelling de volgende werkdag. Heb je dus een bestelling gedaan op dinsdag voor 13:00, dan versturen we je bestelling op dinsdag. Dit betekent dat wanneer je een bestelling plaatst op vrijdag na 13:00, dat deze op maandag bij ons de deur uit gaat. Normaliter levert de post de pakketten in Nederland dan binnen een dag. Dit kunnen we helaas nooit garanderen omdat er bij de post soms ook wat vertraging kan zijn. 

Hoe verzenden wij?

Onze orders worden binnen Nederland met PostNL verstuurd. Kies je ervoor om je bestelling ergens af te halen, dan gaat dit via de UPS naar een UPS Access Point. Je kunt bij het afronden van de bestelling zelf een UPS Acces Point aangeven.

PostNL

  • Brievenbuspost wordt van dinsdag t/m zaterdag bezorgd.
  • Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL pakketten te volgen met een track & trace code.
  • De postbode biedt het pakketje doorgaans 2 keer aan. Als je niet thuis bent, kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij de buren. De postbode laat dan een briefje achter met daarop het afleveradres.
  • Het is mogelijk om een alternatief afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling.
  • Houd tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL.

UPS Access Point

Doe je een grote bestelling en ben je niet altijd thuis om hiervoor te tekenen, dan is het fijn om je bestelling te kunnen ophalen waar en wanneer dit jou uitkomt. Kies een UPS Access Point dat voor jou handig is, bijvoorbeeld dichtbij huis of werk, dan zal je bestelling hierheen worden gestuurd. Je ontvangt van ons een bevestiging als je pakket verzonden wordt en ook zodra het pakket bij het afhaalpunt is afgegeven. Let wel op dat je bestelling 10 dagen blijft liggen bij het UPS Access Point. Na deze periode wordt het automatisch naar ons teruggestuurd en zul je opnieuw verzendkosten moeten betalen. 

Pakket niet ontvangen of beschadigd?

Een pakketje met een track & trace code kun je volgen via PostNL. Als je pakket niet is aangekomen terwijl je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je navraag doen bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor. UPS zendingen kun je traceren via de UPS website. Is je pakket na 14 dagen nog niet aangekomen? Of zijn er andere problemen met je zending? Neem dan contact met ons op.

Beschadigd of onvolledig pakket ontvangen?

Mist er een artikel uit je bestelling? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt nageleverd. Heb je klachten over de bezorging van het pakket? Dan verwijzen we je door naar de klantenservice van PostNL en UPS omdat wij hier geen verdere invloed op hebben. 

♥ Heb je overige vragen over de levering van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht

Language

Select your country and language

Back to top