Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat onze webshop correct werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor (anonieme) webstatistieken. - Meer informatie - Verberg dit bericht

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt gemakkelijk een bestelling plaatsen met of zonder account. Plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje. Als je klaar bent, kan je rechtsboven op het winkelmandje klikken. Je vind hier dan een overzicht van je bestelling. Controleer goed je adresgegevens en wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Kies vervolgens een betaalmethode; iDeal, PayPal, Afterpay, Visa of Mastercard. Als de betaling voltooid is zal je van ons een bestelbevestiging ontvangen. 

Bestelproces

 

  • Plaats artikelen in je winkelmandje.
  • Klik op je winkelmandje (rechtsboven in beeld) om de bestelling af te ronden.
  • Controleer je adresgegevens en of wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen.
  • Kies een betaalmethode: iDeal, PayPal, AfterPay, Visa of MasterCard.
  • Controleer je bestelling voordat je de betaling voltooit.

Geen bevestiging ontvangen?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Via de ‘Mijn King Louie’ pagina in onze webshop, kun je jouw bestelgeschiedenis terugvinden. Mogelijk is ons mailtje in je spam folder terechtgekomen. Controleer ook of je e-mailadres correct is ingevuld en pas je gegevens eventueel aan in je King Louie account of geef het door via: webshop@kinglouie.nl, zodat je in het vervolg alle e-mails ontvangt. In overige gevallen raden we je aan om ons een e-mail te sturen zodat wij je bestelling kunnen nakijken. Wanneer je bestelling in orde blijkt, sturen we je alsnog een bevestiging. 

Mijn King Louie account

In je King Louie account vind je alle informatie terug over je bestellingen. Zo kan je de status van je bestelling terugvinden en de tracking code van het pakket. Mocht je een tegoed op je account hebben, vind je dat ook via Mijn King Louie.

Bestelling annuleren of wijzigen

Controleer je bestelling altijd goed voordat je deze definitief plaatst, want deze is niet meer te wijzigen zodra je eenmaal betaald hebt. Mocht je toch nog onverhoopt een fout gemaakt hebben in je bestelling of deze willen annuleren, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Niet leverbaar artikel

We doen ons best om onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden, helaas gaat het af en toe wel eens fout. Er is dan ook een kleine kans dat een item wat je besteld, bij het klaarmaken van je bestelling er niet meer blijkt te zijn. In dit geval zullen wij de rest van je bestelling alsnog zo snel mogelijk versturen, en jou meteen een bericht sturen om je hierover te informeren.

Kortingsactie

In het geval van een kortingsactie, zal duidelijk worden aangegeven wat de looptijd van de actie is. De actie is niet van toepassing op bestellingen die voor of na de aangegeven periode zijn gedaan, of uit te keren in geld.

♥ Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen!

Language

Select your country and language

Back to top