Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen kan met en zonder account.

Bestelproces:

- Plaats artikelen in je winkelmand.
- Ga naar de kassa.
- Voer de juiste adresgegevens in.
- Kies je verzendmethode.
- Controleer de bestelling voordat je betaalt.
- Kies je betaalmethode.
- Plaats de bestelling.
- Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Je kunt je bestelgeschiedenis terugvinden op onze website in je account, onder bestellingen. Controleer hier of je hier het juiste e-mailadres hebt ingevuld en of de bestelling is geplaatst. Mogelijk is de orderbevestiging in je ongewenste mail terechtgekomen. Kom je er niet uit? Stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Bestelling annuleren of wijzigen

Nadat je bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen.

Wil je artikelen retourneren? Ga naar https://returns.kinglouie.nl/ om je item(s) aan te melden.

Niet leverbaar artikel

Wanneer een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, brengen wij je hiervan op de hoogte en krijg je je geld terug.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Om de kortingscode te activeren, dien je te zijn ingelogd op je King Louie account.


Een kortingscode vul je in, in je winkelmand. De korting wordt dan direct verrekend.

Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode te verrekenen. Ook de klantenservice kan je hierbij niet helpen. Je kunt de kortingscode uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.

Kortingsactie
In het geval van een kortingsactie, zal duidelijk worden aangegeven wat de looptijd van de actie is. De actie is niet van toepassing op bestellingen die voor of na de aangegeven periode zijn gedaan, of uit te keren in geld.
Een artikel dat ik heb besteld is nu goedkoper

Wij kunnen helaas niet het prijsverschil van het door jouw gekochte artikel met je verrekenen. Wanneer jouw aankoop nog binnen de retourtermijn valt, ongedragen is en alle kaartjes er nog aan zitten, kun je het item nog wel retourneren.

Mijn bestelling heeft de status 'cancelled', hoe kan dat?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, zij kunnen dit voor je nakijken.

Wat kan ik doen als mijn maat is uitverkocht?

Wanneer je maat is uitverkocht kun je je inschrijven voor een notificatie. Je ontvangt dan een bericht wanneer je maat weer op voorraad is. Om je hiervoor in te schrijven klik je op de maat die je nodig hebt, er verschijnt dan een balkje waar je je e-mailadres kunt invullen. Klik vervolgens op "geef seintje".

Het kan voorkomen dat meerdere klanten voor hetzelfde item in dezelfde maat staan ingeschreven, wees er dan ook snel bij wanneer je het bericht van ons ontvangt.

Ik twijfel over welke maat ik moet bestellen
Op onze website kun je de algemene maattabellen terugvinden. In deze tabellen staan de lichaamsafmetingen beschreven. Aan de hand van je eigen afmetingen kun je zien welke maat het beste bij past. Mocht je twijfelen, neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je hierbij helpen.
Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld, kan ik deze nog aanpassen?

Controleer je adresgegevens altijd goed voordat je betaalt. Nadat je bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk om je adres aan te passen.

Neem contact op met onze klantenservice

Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Mail ons:
webshop@kinglouie.nl
webshop@kinglouie.be

Of bel naar +31 (0)20 330 00 62
ma - vrij: 9.30 – 17.00 uur 

 

Language

Select your country and language

Back to top