Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen kan met en zonder account.
Bestelproces:
- Plaats artikelen in je winkelmand.
- Ga naar de kassa.
- Voer de juiste adresgegevens in.
- Kies je verzendmethode.
- Controleer de bestelling voordat je betaalt.
- Kies je betaalmethode.
- Plaats de bestelling.
- Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Je kunt je bestelgeschiedenis terugvinden op onze website in je account, onder bestellingen. Controleer hier of je hier het juiste e-mailadres hebt ingevuld en of de bestelling is geplaatst. Mogelijk is de orderbevestiging in je ongewenste mail terecht gekomen. Kom je er niet uit? Stuur een e-mail naar onze klantenservice.
Bestelling annuleren of wijzigen
Controleer je bestelling altijd goed voordat je betaalt. Je kan je bestelling niet achteraf wijzigen of annuleren.
Niet leverbaar artikel
Wanneer een artikel niet leverbaar blijkt te zijn brengen wij je hiervan op de hoogte en krijg je je geld terug.
Kortingscode
Een kortingscode vul je in, in je winkelmand. De korting wordt dan direct verrekend.
Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode te verrekenen. Ook de klantenservice kan je hierbij niet helpen. Je kunt de kortingscode uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.
Kortingsactie
In het geval van een kortingsactie, zal duidelijk worden aangegeven wat de looptijd van de actie is. De actie is niet van toepassing op bestellingen die voor of na de aangegeven periode zijn gedaan, of uit te keren in geld.
Een artikel dat ik heb besteld is nu goedkoper
Wij kunnen helaas niet het prijsverschil van het door jouw gekochte artikel met je verrekenen. Wanneer jouw aankoop nog binnen de retourtermijn valt kun je het item nog wel retourneren.