Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat onze webshop correct werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor (anonieme) webstatistieken. - Meer informatie - Verberg dit bericht

Retourneren

RETOUR AANMELDEN?

Dankzij de update van onze website is het online aanmelden van een retour vanaf heden niet meer nodig. Geef op het retourformulier aan welke items je retour stuurt en voeg deze toe aan je retourzending. Zonder dit formulier is het helaas niet mogelijk deze voor je te verwerken.

Mag ik alles retourneren?

Je kunt altijd alles -mits ongedragen en met het kaartje eraan- binnen twee weken bij ons retourneren, ook sale items. 

Panty's en sokken kunnen wij alleen retour nemen indien deze niet uit de verpakking zijn gehaald.

Mag ik badmode retourneren?

Uit hygiënische overwegingen mag badkleding uitsluitend geretourneerd worden indien deze voorzien is van de hygiënestrip.

Is retourneren gratis?

De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe retourneer ik een bestelling?

  • Vul de voorkant van het blauw retourformulier in. Geef bij het betreffende artikel het aantal en de reden waarom je het retour stuurt op.
  • Verpak de artikelen en het retourformulier in de doos waarin je de artikelen hebt ontvangen.
  • Stuur je retourzending naar het onderstaande retouradres.
  • Als u de volledige bestelling retourneert, vergoeden we de bezorgkosten van uw oorspronkelijke bestelling. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Let op! Zonder retourformulier kunnen wij de retouraanvraag niet verwerken.

Retouradres

Voor een correcte verwerking van je retourzending volg je de volgende instructie.

Verstuur je met PostNL, gebruik dan ons Postbusnummer:
Webshop King Louie
Postbus 3911
1001 AS Amsterdam

Verstuur je met een andere verzender dan hierboven genoemd, gebruik dan het volgende adres:
King Louie t.a.v. de Webshop
Schakelstraat 16
1014 AW Amsterdam

Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie winkels?

Het is mogelijk om een webshop bestelling terug te brengen naar een van onze Exota winkels in Amsterdam. Ruilen of je geld terug krijgen in de winkels kan echter niet.

Exota stuurt de retournering naar ons door en wij verwerken deze net als een normale retournering. In verband met het doorsturen, kan het wel iets langer duren dan normaal voordat je retour verwerkt is. Voor meer informatie over de Exota winkels, klik hier.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Het is geen probleem om items van meerdere bestellingen samen te retourneren. We vragen je dan wel om dit duidelijk aan te geven en van alle bestellingen het blauwe betaalbewijs toe te voegen.

Mijn retour is nog niet terugbetaald?

We betalen retourbedragen in principe binnen 5 werkdagen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met creditcard, dan wordt het bedrag ook teruggestort op je creditcard en zie je dit aan het eind van de maand op je creditcardafschrift terug. Betaalde je via Paypal dan gaat de retourbetaling ook naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor Afterpay, dan geven wij de retour door aan hen en zul je een aangepaste factuur ontvangen.

Productiefout, klacht of verkeerd geleverd artikel

We doen onze uiterste best om jouw bestelling te controleren maar het kan zijn dat je net een artikel ontvangt met een productiefout of eventueel een verkeerd item. Mocht dit het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen. De garantie is geldig met origineel betaalbewijs binnen 2 maanden na aankoop.

Kan ik ruilen?

Als je een artikel wil omruilen dan meld je het item retour op onze website en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.

♥ Heb je overige vragen over het ruilen of retourneren van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht.

Language

Select your country and language

Back to top