Retourneren

Mag ik alles retourneren?

Binnen de retourtermijn van 14 dagen kan je alle artikelen, ook sale items -mits ongedragen en met aangehecht label- aan ons retourneren. 

Panty's en sokken kunnen wij alleen retour nemen indien deze niet uit de verpakking zijn gehaald.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis indien je gebruik maakt van het meegeleverde retourlabel.

Hoe retourneer ik een bestelling?

Voor een correcte verwerking van je retourzending volg je de instructie op het retourformulier.

  • Vul de voorkant van het retourformulier in. Geef bij het betreffende artikel het aantal en de reden waarom je het retour stuurt op.
  • Verpak de artikelen en het retourformulier in de doos waarin je de artikelen hebt ontvangen.
  • Plak het meegeleverde retourlabel op de doos en lever het in bij een PostNL locatie.
  • Als je de volledige bestelling retourneert, vergoeden we eventuele bezorgkosten van de oorspronkelijke bestelling.

Let op! zonder retourformulier kunnen wij de retouraanvraag niet verwerken. 

Indien je vragen hebt omtrent je retourzending, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen retourlabel ontvangen.

Indien je geen retourlabel bij je bestelling hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie Store?

Het is niet mogelijk om een webshop bestelling te retourneren in de King Louie Store in Amsterdam. Maak voor het retourneren gebruik van het meegeleverde retourlabel.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Het is geen probleem om items van meerdere bestellingen samen te retourneren. We vragen je dan wel om dit duidelijk aan te geven en van alle bestellingen het retourformulier toe te voegen.

Mijn retour is nog niet terugbetaald?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Heb je betaald met creditcard, dan wordt het bedrag ook teruggestort op je creditcard en zie je dit aan het eind van de maand op je creditcardafschrift terug. Betaalde je via Paypal dan gaat de retourbetaling naar je Paypalrekening. Heb je gekozen voor Afterpay, dan geven wij de retour door aan hen en ontvang je een aangepaste factuur van Afterpay.

Klacht of verkeerd geleverd artikel

We doen onze uiterste best om jouw bestelling te controleren maar het kan gebeuren dat je een verkeerd item ontvangt. Mocht dit het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen. De garantie is geldig met origineel betaalbewijs binnen 2 maanden na aankoop.

Kan ik ruilen?

Als je een artikel wilt omruilen, kun je het betreffende artikel aan ons retourneren (binnen 14 dagen na ontvangst) en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.

♥ Heb je overige vragen over het ruilen of retourneren van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht.

Language

Select your country and language

Back to top