Retourneren

Let op: het proces voor het retourneren van je bestelling is gewijzigd. Lees de instructies op deze pagina en/of je factuur zorgvuldig door.

Hoe retourneer ik een bestelling?

Om een of meerdere items te retourneren dien je deze aan te melden in ons retourportaal. Ga naar https://returns.kinglouie.nl/ om je item(s) aan te melden.

Via het retourportaal ontvang je een label om uit te printen of een barcode die door de vervoerder gescand kan worden.

Kan ik meerdere items/bestellingen in één pakket retourneren?
Als je meerdere bestellingen hebt geplaatst binnen een tijdsbestek van 30 dagen en je wilt items retourneren, dan kunnen deze items in één en hetzelfde pakket worden teruggestuurd. Stuur de pakbonnen van beide bestellingen mee terug.
Het is milieuvriendelijker en efficiënter om meerdere items uit verschillende bestellingen in één zending te retourneren. In onze retour portal moet je per bestelling de items die je wil retourneren aanmelden, we willen je vragen om ze vervolgens in 1 pakket aan ons terug te sturen en slechts één retourlabel te gebruiken.

Mag ik alles retourneren?

​​Binnen de retourtermijn van 30 dagen kan je alle artikelen, ook sale items -mits ongedragen en met aangehecht label- aan ons retourneren. 

Vanuit hygiënisch oogpunt kun je panty's en sokken die uit de verpakking gehaald zijn niet retourneren.

Is retourneren gratis?
Ja, retourneren is gratis.
Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie Store?
Het is niet mogelijk om een webshop bestelling te retourneren in de King Louie Store in Amsterdam.
Mijn retour is nog niet terugbetaald, wat nu?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De terugbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. 

Mocht je na 10 dagen na ontvangst in ons warehouse nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is niet juist/compleet
Mist er een artikel uit je bestelling? Of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.
Ik heb een klacht over een item, wat moet ik nu doen?

Wanneer je een klacht hebt over een item, willen we je vragen om hier foto’s van te maken en deze samen met het bestelnummer te mailen naar onze klantenservice. Zij komen dan zo spoedig mogelijk terug met een passende oplossing. 


Klachten dienen binnen de garantietermijn aan ons te worden gemeld. We hanteren een garantietermijn van 2 maanden na levering.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Als je een artikel wilt ruilen, kun je het betreffende artikel aan ons retourneren (binnen 30 dagen na ontvangst) en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.
Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Je hebt tot 30 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling aan ons retour te sturen.

Ontvang ik een bevestiging van de verzending van mijn retourpakket?

Wanneer je je retourpakket inlevert bij PostNL, ontvang je van hen een verzendbewijs.

Aan de hand van de track and trace code op het bewijs of via ons retourenportaal kun je je retourpakket volgen.

Is mijn retourpakket aangekomen?

Op ons retouren portaal (https://returns.kinglouie.nl/) kun je onder de optie “Track my return” de status van je retourpakket controleren door het bestelnummer in te vullen. Je wordt dan doorverwezen naar de PostNL track and trace pagina. Wij sturen geen ontvangstbewijs. Wanneer we je retour verwerkt hebben, ontvang je van ons bericht per e-mail.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De terugbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode.
Moet ik mijn retouren melden bij Riverty?

Stuur je de hele bestelling terug?

Meld je retour aan in de Riverty app of MyRiverty. Riverty wacht dan met het uitsturen van de betaalherinnering, totdat wij je retour hebben verwerkt.


Stuur je een deel van je bestelling terug?

Selecteer in de app of MyRiverty welke artikelen je terugstuurt. Je kunt dan gelijk betalen voor de producten die je houdt, inclusief eventuele verzend- en servicekosten. Doe dit binnen de termijn die aangegeven staat in je betaaloverzicht.

Ik stuur iets terug, kan ik dan het nog openstaande bedrag van de items die ik behoud, betalen aan Riverty?

In de Riverty app of MyRiverty kun je selecteren welke artikelen je terugstuurt. Je kunt dan gelijk betalen voor de producten die je houdt, inclusief eventuele verzend- en servicekosten. Doe dit binnen de termijn die aangegeven staat in je betaaloverzicht.

Meer informatie over:

Bestellen
Betalen
Verzending & Levering

 

Neem contact op met onze klantenservice


Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Mail ons:
webshop@kinglouie.nl

Of bel naar +31 (0)20 330 00 62
ma - vrij: 9.30 – 17.00 uur 

Language

Select your country and language

Back to top