Retourneren

Coronavirus / COVID-19

Retourtermijn tijdelijk verlengd tot 40 dagen

Door de maatregelen die overheden treffen m.b.t het COVID-19 virus kan het voorkomen dat je een retourzending niet aan ons kunt versturen omdat de PostNL pakket locaties in jouw omgeving gesloten zijn. In dat geval bieden wij je de volgende keuzes:


Je wacht tot de PostNL pakket locaties weer openen, de retourzending zal dan later alsnog door ons in behandeling worden genomen ook al is de retourtermijn van 14 dagen verstreken.

In het geval je voor betaling via Afterpay hebt gekozen, zal je de factuur van Afterpay moeten betalen of zelf uitstel van betaling moeten aanvragen. Dit kan bij Afterpay door in te loggen op jouw Afterpay account. Wij hebben geen invloed op de werkwijze van Afterpay.

Indien je wil dat je retourzending op korte termijn behandeld wordt, kan je voor een andere carrier (verzender) dan PostNL kiezen. In dat geval zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Mag ik alles retourneren?

Binnen de retourtermijn van 14 dagen kan je alle artikelen, ook sale items -mits ongedragen en met aangehecht label- aan ons retourneren. 

Panty's en sokken kunnen wij alleen retour nemen indien deze niet uit de verpakking zijn gehaald.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis indien je gebruik maakt van het meegeleverde retourlabel.

Hoe retourneer ik een bestelling?

Voor een correcte verwerking van je retourzending volg je de instructie op het retourformulier.

  • Vul de voorkant van het retourformulier in. Geef bij het betreffende artikel het aantal en de reden waarom je het retour stuurt op.
  • Verpak de artikelen en het retourformulier in de doos waarin je de artikelen hebt ontvangen.
  • Plak het meegeleverde retourlabel op de doos en lever het in bij een PostNL locatie.
  • Als je de volledige bestelling retourneert, vergoeden we eventuele bezorgkosten van de oorspronkelijke bestelling.

Let op! zonder retourformulier kunnen wij de retouraanvraag niet verwerken. 

Indien je vragen hebt omtrent je retourzending, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen retourlabel ontvangen.

Indien je geen retourlabel bij je bestelling hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de King Louie Store?

Het is niet mogelijk om een webshop bestelling te retourneren in de King Louie Store in Amsterdam. Maak voor het retourneren gebruik van het meegeleverde retourlabel.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Het is geen probleem om items van meerdere bestellingen samen te retourneren. We vragen je dan wel om dit duidelijk aan te geven en van alle bestellingen het retourformulier toe te voegen.

Mijn retour is nog niet terugbetaald

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn betalen wij het retourbedrag terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode.

Mijn bestelling is niet juist/compleet

Mist er een artikel uit je bestelling? Of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt nageleverd.

Kan ik mijn artikel omruilen?

Als je een artikel wilt omruilen, kun je het betreffende artikel aan ons retourneren (binnen 14 dagen na ontvangst) en plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.

Language

Select your country and language

Back to top