Betalen

Veilig betalen

Betalingen worden verwerkt via betaalservices MultiSafepay (iDeal, Paypal, Maestro en Riverty worden hierin verwerkt) zij zorgen voor een veilige afhandeling van transacties. 

King Louie heeft geen inzicht in jouw bank- en creditcardgegevens. Zo wordt je privacy beschermd. Je herkent de beveiligde verbinding aan het slotje bovenin het venster.

Betaalmogelijkheden

iDeal
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening. 


Creditcard
Wanneer je kiest voor betaling met Visa of Mastercard word je doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van Multisafepay. Hier kun je je creditcardnummer, veiligheidscode en vervaldatum ingeven. Jouw creditcardgegevens zijn niet inzichtelijk voor King Louie. 


PayPal
Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.

Als je nieuw bent bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account hebt, kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Hierna wordt je bestelling direct verwerkt. Zodra je je bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account.


Riverty
Mocht je liever achteraf willen betalen, dan kan dit met Riverty, tot een bedrag van €400. Mocht je verzoek tot betaling onverhoopt niet worden geautoriseerd, dan kun je natuurlijk betalen met een andere methode. Bij vragen over het afwijzen van je betaling, kun je altijd contact opnemen met Riverty. Bestel je met Riverty, dan zal je na het bestellen een betaaloverzicht ontvangen per e-mail. Je hebt 14 dagen de tijd om de betaling af te ronden.

King Louie Gift Card
Voer de code in in het winkelmandje onder "Cadeaukaarten".
Retourbetalingen
Zodra wij je retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een retourbevestiging. Wij vergoeden het retourbedrag binnen 5 werkdagen. De terugbetaling wordt altijd via dezelfde wijze uitgevoerd als de oorspronkelijke betaling. Heb je betaald met een creditcard? Dan ontvang je het retourbedrag terug op je creditcard. Heb je betaald met Paypal? Dan ontvang je het geld terug op je Paypalrekening.
Ik kan mijn betaling niet afronden, wat kan ik doen?

De betaling wordt geopend in een nieuw tabblad, wanneer je een pop-up blocker hebt, kan deze ervoor zorgen dat het tabblad niet geopend kan worden. Schakel voor onze pagina de pop-up blocker uit zodat je verder kunt met betalen.


Controleer je gegevens, misschien heb je ergens per ongeluk een verkeerd cijfer ingevoerd.


Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar kan ik mijn Riverty factuur vinden?

De factuur van Riverty krijg je per e-mail toegestuurd van Riverty. Ook kun je de factuur terugvinden op “MyRiverty”. Ga hiervoor naar my.riverty.com/nl.

Heb je een artikel geretourneerd? Dan ontvang je van Riverty een nieuwe factuur. De oude factuur kun je dan negeren.

Wanneer moet ik betalen aan Riverty?
Nadat je je bestelling geplaatst hebt, ontvang je van Riverty een e-mail. In de e-mail staat de uiterste betaaldatum.

Ik heb geen factuur van Riverty ontvangen, wat nu? 

Mogelijk is de factuur in je ongewenste post terechtgekomen, dit kun je nog even controleren.

Mocht deze niet in de Spam beland zijn, ga dan naar my.riverty.com/nl. Hier kun je de factuur en kun je ook direct een retour aanmelden of betalen.

Wanneer je een verkeerd emailadres hebt ingevuld, neem dan alsjeblieft contact op met Riverty

Je kunt een bericht sturen via de Support pagina.

Of bellen naar telefoonnummer: 020 7230 270

Neem contact op met onze klantenservice


Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Mail ons:
webshop@kinglouie.nl


Of bel naar +31 (0)20 330 00 62
ma - vrij: 9.30 – 17.00 uur 

Language

Select your country and language

Back to top